sunnuntai 29. kesäkuuta 2014

Tääl ollaa!

No MOI!

Tässä sitä viimeinkin ollaan.

Olen suunnitellut ja uhonnut tätä jo vuosia, lähestulkoon siitä asti, kun astuin blogien maailmaan joskus luojan vuonna 2007. Olin silloin lukiossa, ja törmäsin sattumalta johonkin muotiblogiin, joita oli silloin Suomessa ehkä kymmenen. Kymmenen! Ei varmaan tarvitse kertoa, mikä on sen jälkeen muuttunut - jokainen interwebsissä hääräilevä tietää, että nykyään joka peruspenallakin pitää olla oma blogi.

Ilmeisesti liian monet kesäkuiset sadepäivät ovat tehneet tehtävänsä, sillä nyt on mullakin tämä minuuteni jatke. Jee!

Koska tykkään käsitöistä, kissoista ja seikkailemisesta, ajattelin kirjoittaa esim. niistä. Olen myös toisinaan taipuvainen länkyttämään leukojani jostain mielestäni merkittävästä yhteiskunnallisesta aiheesta (UniCafén vegesapuskat, vapaana ulkoilevat kissat, yleinen epätasa-arvo jne.), joten saatan avautua täällä, kun poikaystäväni ei jaksa enää kuunnella.

Lisäksi toivon blogiltani seuraavia asioita:

1) Pitkää ikää. Olen aika hyvä innostumaan asioista salamannopeasti ja kyllästymään vielä nopeammin. (Akustisesta kitarasta pitäisikin taas pyyhkiä pölyt. Rullaluistimista myös. En edes aloita tarinaa siitä, kun ostin akvaariotarvikkeita melkein 200 eurolla ja annoin ne pois käyttämättöminä vuoden jälkeen. Noloa.)

2) Vuorovaikutteisuutta. Olis kiva saada joskus pari lukijaakin. Äitin lisäksi. (Moi äiti!)

3) Paikkaa, jossa mä voin olla mä.

Aika kovat tavoitteet, mutta katsotaan mitä tapahtuu. Joka tapauksessa olet mitä tervetullein seuraamaan bloginrääpäleeni taapertelua. Jätähän kommenttiakin!

2 kommenttia:

  1. hee! minä ainakin ryhdyn lukijaksi:D hyvältä näyttää marskiseni!

    VastaaPoista